موسیقی و سخنان و نقل قول های زندگی
نوشته شده توسط : محمد

فردریش نیچه

"

موسیقی می تواند دنیا را تغییر دهد زیرا می تواند افراد را تغییر دهد.

بونو

"

موسیقی در روح توسط جهان قابل شنیدن است.

لائوس تزو

"

یک نکته خوب در مورد موسیقی ، وقتی به شما برخورد می کند ، احساس درد نمی کنید.

باب مارلی

"

اگر موسیقی غذای عشق است ، بازی کنید ، بیشتر از آن به من بدهید. که در حال گشت و گذار است ، ممکن است اشتها در حال خوردن باشند ،

ویلیام شکسپیر

"

برخی از مردم زندگی می کنند. برخی افراد موسیقی دارند.

جان گرین

"

موسیقی غبار زندگی روزمره را از روح دور می کند.

برتولد اوورباخ

"

اگر من زندگی را دوباره شروع می کردم ، آن را به موسیقی اختصاص می دادم. این تنها اعتصاب ارزان و مجازات نشده بر روی زمین است.

سیدنی اسمیت

"

اگر در زندگی بعد از موسیقی موسیقی وجود نداشته باشد ، مجبوریم آن را وارد کنیم.

دومنیکو سیری استرادا

"

درست همانطور که عیسی شراب را از آب ایجاد کرد ، ما انسانها قادر به انتقال احساسات به موسیقی هستیم.

کارلوس سانتانا

"

موسیقی وحی بالاتر از همه خرد و فلسفه است. موسیقی همان خاک الکتریکی است که روح در آن زندگی می کند ، فکر می کند و اختراع می کند.

لودویگ ون بتهوون

"

موسیقی مردم را گرد هم می آورد. این اجازه می دهد تا احساسات مشابه را تجربه کنیم. مردم در همه جا از نظر دل و روح یکسان هستند. مهم نیست که با چه زبانی صحبت می کنیم ، چه رنگی هستیم ، شکل سیاست ما یا بیان عشق و ایمان ما ، موسیقی ثابت می کند: ما همان هستیم.

جان دنور

"

موسیقی غبار زندگی روزمره را از روح دور می کند.

برتولد اوورباخ

"

آیا می دانید روح ما از هماهنگی تشکیل شده است؟

لئوناردو داوینچی

"

یکی از دلایلی که موسیقی نسبت به داروهای ضد افسردگی مؤثر است ، به این دلیل است که اگر به اندازه کافی نزدیک گوش کنید ممکن است احساس کنید خدا به شما می گوید همه چیز خوب خواهد بود.

پل کاردال

"

پیانو ابزاری الهام گرفته از الهام است ، آینه ای که تا روح بازیکن آن استوار است که نور و سایه مجری را ضبط می کند و آنها را به گوش شنونده بازتاب می دهد.

دیوید لانز

"

من هرگز یک نوازنده را نشنیده ام که پشیمان بودن. هرچه فریب زندگی ممکن است برای شما ایجاد کند ، موسیقی به خودی خود نمی تواند شما را از بین ببرد.

ویرجیل تامپسون

"

بدون موسیقی ، زندگی برای من خالی خواهد بود.

جین آستن

"

زندگی مثل یک ملودی زیبا است ، فقط اشعار به هم خورده اند.

هانس کریستین اندرسن

"

اگر زندگی خود را مجدداً زندگی می کردم ، حکم می کردم که حداقل هر هفته یکبار شعر بخوانم و به موسیقی گوش کنم.

چارلز داروین

"

چیزی در دنیا به اندازه موسیقی مانند دعا نیست.

ویلیام پی مریل

"

موسیقی نوعی لذت را به وجود می آورد که طبیعت بشر بدون آن نمی تواند انجام دهد.

کنفوسیوس

"

موسیقی برای من مثل تنفس است. من از تنفس خسته نمی شوم ، موسیقی را خسته نمی کنم!

ری چارلز

"

آنچه ما بازی می کنیم زندگی است.

لویی آرمسترانگ

"

موسیقی تقریباً شگفت انگیزترین روشی است که باید هر روز قدرت دستیابی به شخصی را به ما یادآوری کنیم.

کریس س. سالازار

"

موسیقی پس از سکوت که به بیان غیرقابل توصیف نزدیک می شود.

آلدوس هاکسلی

"

زندگی مانند موسیقی است؛ باید آن را با گوش ، احساس و غریزه تشکیل داد ، نه طبق قانون.

ساموئل باتلر

"

موسیقی در ماه تاریک زندگی مهتاب است.

ژان پل ریشتر

"

بدون موسیقی ، زندگی سفری است در بیابان.

پت کونرو

"

زندگی نمی تواند بد باشد وقتی که با ده دلار می توانید تمام سونات های بتهوون را خریداری کرده و به مدت ده سال به آنها گوش فرا دهید.




:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: